Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Дюндик С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Дюндик С. М. Определение параметров газа в выпускном тракте ДВЗ [Електронний ресурс] / С. М. Дюндик, А. А. Кучава, М. Л. Шуляк // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 156. - С. 308-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2015_156_49 Предложена методика расчета изменения давления газов у выпускных органов в течение процесса свободного выпуска в зависимости от угла поворота коленчатого вала на примере двухтактного двигателя с объемом цилиндра 350 см3 и выпускной системой диффузорно-конфузорной формы. Обоснована возможность проведения расчета изменение давления газа в выпускной трубе с учетом геометрических параметров выпускной системы.
| 2. |
Дюндик С. М. До дослідження динаміки багатоелементних мобільних машин [Електронний ресурс] / С. М. Дюндик, Р. В. Антощенков, В. М. Антощенков // Збірник наукових праць Національної академії Національної гвардії України. - 2018. - Вип. 1. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpavs_2018_1_10
| 3. |
Шушляпін С. В. Визначення технічного стану та працездатності гідроприводу коробки передач гусеничних машин [Електронний ресурс] / С. В. Шушляпін, С. М. Дюндик // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2017. - Вип. 180. - С. 219-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2017_180_34 На прикладі гусеничної машини сільськогосподарського призначення запропоновано метод контролю працездатності гідроприводу коробки передач зі зміною параметрів перехідного процесу, який надає змогу без демонтажу гідроагрегатів оцінити їх технічний стан.
| 4. |
Мазанов В. Г. Використання технології доповненої реальності в системах відстеження краю смуги руху автотранспорту [Електронний ресурс] / В. Г. Мазанов, І. В. Бойков, С. М. Дюндик, С. В. Шушляпін // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2017. - Вип. 180. - С. 226-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2017_180_35 Запропоновано варіант використання технологи доповненої реальності в системах відстеження краю смуги руху шляхом підключення функціональних можливостей окулярів HOLOLENS.
| 5. |
Дюндик С. М. Модель для дослідження динаміки підвіски автомобіля спеціального призначення [Електронний ресурс] / С. М. Дюндик // Збірник наукових праць Національної академії Національної гвардії України. - 2019. - Вип. 1. - С. 45-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpavs_2019_1_8
| 6. |
Дюндик С. М. Обґрунтування методу дослідження динаміки автомобіля спеціального призначення [Електронний ресурс] / С. М. Дюндик, В. М. Кісь, І. В. Галич // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 198. - С. 292-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_198_40
| 7. |
Галич І. В. Динаміка одинарних та здвоєних колісних систем трактора у вертикальному напрямку [Електронний ресурс] / І. В. Галич, Р. В. Антощенков, В. М. Антощенков, С. М. Дюндик, Ю. Г. Жарко // Інженерія природокористування. - 2020. - № 4. - С. 14-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iprk_2020_4_4 Наведено результати досліджень динаміки одинарних (ОКС) і здвоєних (ЗКС) колісних систем трактору у вертикальному напрямку залежно від профілю опорної поверхні. Дослідження виконано для ОКС і ЗКС тракторів серії ХТЗ-240. Наголошено, що підвищення продуктивності та ефективності використання машиннотракторних агрегатів досягається за рахунок збільшення робочих швидкостей, ширини обробітку та раціонального використання сільськогосподарських машин, що входять до складу агрегатів. При цьому, як нерівність поверхні поля так і швидкість руху є джерелами додаткових коливань і вібрацій агрегату. Додаткові коливання складових елементів трактора призводять до збільшення переущільнення грунту. Для кращого розуміння цього процесу необхідно враховувати фізику реакції шин на нерівності поверхні поля, зокрема вплив еластичної частини колеса. Математична модель колеса, що включає коефіцієнт опору кочення, який залежить від тиску в шині та швидкості. Складено еквівалентну динамічну модель ОКС і ЗКС, що рухається по опорній поверхні в MatLab\Simulink. Визначено, що мінімальний радіус одиночного колеса дорівнює 0,7599 м, а максимальний - 0,8605 м. Відповідно, розмах коливань радіусу одинарного колеса складає 0,1006 м. Радіус здвоєного колеса має мінімальне значення 0,75 м, максимальне - 0,820 м і розмах - 0,07 м. Розмах коливань радіуса здвоєних коліс нижче на 0,03 м, ніж для одинарних коліс. Здвоєне колесо має нижчу амплітуду та розмах коливань швидкості центру мас у вертикальному напрямі ніж одинарне колесо. Здвоєне колесо має меншу деформацію у вертикальному напряму, тобто динамічний радіус залишається більш стабільним. Сформовано передатні функції залежності швидкості центра мас колеса у вертикальному напрямі від швидкості зміни висоти профілю опорної поверхні для ДКС і ЗКС. Розраховано логарифмічно амплітудно-фазову частотну характеристики одинарних і здвоєних коліс у вертикальному напрямі.
| 8. |
Антощенков Р. В. Динаміка колісної машини у складі посівного агрегату [Електронний ресурс] / Р. В. Антощенков, В. М. Антощенков, С. Г. Білик, С. М. Дюндик // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2021. - № 1. - С. 322-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2021_1_24
|
|
|